השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 03-5566292
מטבחים מעוצבים

מטבחים מעוצבים

מגוון סוגים של מטבחים מעוצבים

הכנסו לדפי הקטגוריות להתרשמות ממבחר סוגי המטבחים המעוצבים והתקשרו עוד היום להזמנות. אנו נתאים עבורכם את העיצוב הכי מתאים עבור הצרכים שלכם. מחכים לתת לכם שירות מקצועי ואדיב! :-)

קטלוג מטבחים מעוצבים מציג מערך נרחב של עיצובי מטבחים. הקטלוג מציע שפע של השראה לכל מי ששוקל שיפוץ או פשוט מעוניין לרענן את המטבח שלו. קטלוג המטבחים של חברת בר גל הוא משאב אידיאלי לחקר של סגנונות מטבח מגוונים.  צללו לעולם המטבחים המעוצבים ועד שתמצאו את המטבח שלכם!

קטלוג מטבחים מעוצבים לשנת 2024 של חברת ברגל

קטלוג מטבחים מעוצבים של חברת ברגל, מגיע עם כל החידושים העדכניים בתחום, כולל טכנולוגיה חדישה ומתקדמת. בעת השקעה במטבח מעוצב ופונקציונלי, תוכלו ליצור חוויה מותאמת אישית שתשדר את האווירה והסגנון החמים שלכם בבית. 

כאשר אנשים מתחילים לבנות מטבח חשוב להם שהטעם העיצובי שלהם יהיה נוכח ושתהיה התאמה והרמוניה בין הפונקציונליות שבאה לידי ביטוי, באביזרי פרזול למיניהם, ארונות ומיקום הרהיטים השונים לבין העיצוב.

7 פרמטרים לבניית מטבח החלומות

  1. תכנון מטבח באופן אופטימלי:

במיוחד בשיפוץ לעומת בנייה חדשה, כרוך בהערכת תכנית המטבח הקיים והשוואתה לתוצאה הרצויה - החזון שיספק סיפוק עם השלמתו. הערכה זו ניתנת לביצוע לרוב באופן עצמאי, ללא צורך בייעוץ מקצועי. חשבו על ההיבטים במטבח שלכם שתפקודם תקין כיום ועל אלו שלא. לדוגמה, שאלו את עצמכם את השאלות הבאות: האם אתם זקוקים לפתרונות אחסון נוספים במטבח? האם המטבח נראה לכם מעט חשוך, ואתם רוצים לפתוח אותו לאור טבעי יותר? האם שילוב אי במטבח הוא משהו שאתם רוצים? כל התוכניות, המטרות והרצונות שלכם מגיעים לשיאם בשלב קריטי זה - הצעד הראשון והחשוב ביותר.

2. קביעת מידות מדויקות: 

כשאתם מדמיינים את מטבח החלומות שלכם, חיוני למדוד במדויק את החלל החדש שלכם. התאזרו בנייר ובסרט מדידה כדי לקבוע את המידות, כולל אורך, רוחב, גובה ועומק, של רכיבים שונים בתוך החלל (כגון חלונות, משטחי עבודה, ארונות מטבח וכו'). בנוסף, מדדו את האורך והרוחב של החלל מקיר לקיר כדי להקל על תכנון מדויק של המטבח. (כמובן, מדידה מקצועית תבוצע לאחר סגירת ההזמנה עם חברת המטבחים).

בעת בחינת קונספטים שונים לעיצוב המטבח וסידור מגוון כלי המטבח ומוצרי החשמל, חשוב לקחת בחשבון מספר גורמים מרכזיים: 

  • ראשית, עיצוב המטבח החדש שלכם צריך להתאים לאורח החיים שלכם, כולל תדירות הבישול והאירוח שלכם. 
  • יש לשאול שאלות כגון האם המטבח יהיה חלל פתוח, מהי רמת החיבור שלו לפינת האוכל והאם מכשירי החשמל בו יענו על הצרכים שלכם.

3. המקרר, הכיור והכיריים: "השילוש הקדוש" 

בתחום אבזור המטבח, חשוב להתמקד במה שמעצבי פנים מכנים "השילוש הקדוש" של המטבח: המקרר, הכיור והכיריים. שלושת המרכיבים הקריטיים הללו צריכים להיות מסודרים במבנה משולש דמיוני על מנת להבטיח יעילות ונוחות בזמן העבודה במטבח. סידור זה מאפשר תנועה קלה בין משימות, כמו העברת מזון מהמקרר לכיריים או העברת סיר מהכיריים לכיור.

4. להכיר את תצורות המטבח הנפוצות ביותר:

כדי לקבוע את הסידור המתאים ביותר עבור המטבח שלכם, כדאי להכיר את תצורות המטבח הנפוצות ביותר. מטבח בצורת ר' מסדר אזורי עבודה וארונות באופן המדמה את צורת האות ר'. סידור מקביל ממקם ארונות מטבח ומשטחי עבודה זה מול זה, בעוד שתצורה לינארית מציגה את הצורה הפשוטה ביותר, עם ארונות, משטחי עבודה וכיור המעוצבים לאורך קו אחד. קיימות תצורות פופולריות נוספות, שלכל אחת מהן סט יתרונות וחסרונות משלה. בהתבסס על הצרכים הספציפיים שלכם והשטח הפנוי, תוכלו לבחור את העיצוב הבסיסי שינחה את תהליך העיצוב הבא של המטבח שלכם.

5. בחירת קו עיצובי מכריע:

להעדפות סגנון אישיות יש תפקיד משמעותי בקביעת האלמנטים החזותיים והאטמוספריים הרצויים במטבח. ההחלטה על מרכיבי העיצוב של המטבח - בין אם בוחרים בקסם קלאסי וכפרי, מרחב שמקרין חמימות ואישיות, או עיצוב עכשווי, מלוטש ומינימליסטי – הקו העיצובי  צריך להתיישר עם הטעם האישי של הלקוח.

6. בחירת תאורה למטבח: 

לתאורה תפקיד מכריע במטבח, שכן סוג התאורה שנבחר צריך לשפר את הפונקציונליות של משטחי העבודה, אזור הבישול והכיור. בנוסף לתאורה פרקטית, חשוב גם לשלב תאורת אווירה התורמת לאסתטיקה של החלל ומדגישה אלמנטים ספציפיים, כמו אי במטבח, או מתמקדת בפרטי עיצוב מסוימים, כמו פנים ארון תצוגה שבו מאוחסנים כלי אוכל יפים.

7. בחירת חומרי גלם: 

בחירת חומרי הגלם המתאימים היא שלב קריטי בתכנון המטבח שלכם. בין אם אתם נוטים לפלטת צבעים לבנה, כחולה או ירוקה - כולן אפשרויות מצוינות. חשוב להיות מודעים למגוון החומרים הקיימים. לאסתטיקה שהם תורמים לה וליתרונות הפונקציונליים שלהם. 

לדוגמה, מטבחים המעוררים אווירה כפרית וחמימה לרוב ישלבו אלמנטים טבעיים כמו עץ. לעומת זאת, מטבחים מודרניים עשויים לכלול בטון או שיש נקי, בעוד משטחי עבודה מזכוכית מציעים מראה ייחודי ומלא סגנון בחלל. חשוב לתת עדיפות לשימוש בחומרים איכותיים שישרתו אתכם לאורך שנים, ללא קשר לחומר שתבחרו.

חברת ברגל היא חברה שמתמחה בבניית ריהוט איכותי. תוכלו למצוא מגוון עצום של מוצרי נגרות בהתאמה אישית.  צרו איתנו קשר ואנו כבר נדע מה לעשות! 

החשיבות בתכנון המטבח בהתאמה אישית:

1. מטבח מעוצב בהתאמה אישית מאפשר לך ליצור מראה ותחושה שמשתלבים באופן מושלם עם טעמיך האישיים. כל פרט כולל צבעים, חומרים, חזיתות ופרזול, יכול להיות בדיוק כפי שתרצה.

2. במהלך שלבי התכנון אפשר לשים דגש על פונקציונליות ושימושיות. אתה יכול להתאים את המרחב והאחסון לצרכיך היומיומיים, כך שהמטבח ישרת אותך בצורה הטובה ביותר.

3. כאשר אתה משתמש בשירותי מעצבי מטבח מקצועיים, תוכל לקבל מוצרים איכותיים ועמידים במיוחד שישמרו על המטבח שלך במצב הטוב ביותר לאורך זמן.

4. המטבח הוא לא פשוט מקום להכנת אוכל, אלא גם חלק מערך הבית שיכול להוסיף ערך לנכס. במקרה שתחליט למכור את הבית, השדרוגים שעשיתם יעזרו להעלות את מחיר הנכס.

5. תוכל לבחור בחומרים וציוד איכותי שיתאימו לך וישמרו על המטבח שלך לאורך זמן.

6. מעצבי מטבח מקצועיים יכולים להביא ניסיון בתכנון ובבנייה הנכונים של המרחב, מה שישפר את תהליך הבנייה ויגרום לו להתבצע באופן יעיל ובריא.

טיפים לעיצוב מטבחים בצורה הנכונה

עיצוב מטבח מודרני, כפרי או יוקרתי יכול להתבטא באופנים שונים, כאשר העיצובים המודרניים לעיתים מתאפיינים בקווים קלאסיים למדי. הקווים הקלאסיים מחזירים עטרה ליושנה על ידי עיצוב שהוא מצד אחד מינימליסטי, אבל מצד שני, מאובזר ומעוצב נכון. 

עיצוב מטבח אקלקטי - ערבוב סגנונות

כמו כן לא פעם, ניתן להשתמש בחומרים כמו נירוסטה, ברזל, פורניר ועוד. אלו הם חומרים המאופיינים עם מטבחים בעיצוב אקלקטי, אם כי שילוב של צמחייה ודקורציה יכול לאפשר את התאמת החומרים האלו לכלל סוגי המטבחים. במילים אחרות, אם אתם מערבבים סגנונות עיצוב, תמיד הקפידו על צלע מקשרת כלשהיא אשר מחברת בין הסגנונות השונים. תוכלו לשלב אחד מהאלמנטים המודרניים שכוללים: זכוכית, בטון, ברזל, קיר לבנים ועוד. כולל אביזרים ופרזול עם כלי החשמל המתקדמים ביותר, ואף ניתן להסתיר את חוט החשמל בתוך הארונות. כך שמטבחים אלה אסתטיים מאוד ומשדרים יוקרה. 

הוספת אי במטבח

מגמה חדישה יחסית בעשור האחרון היא הוספת אי במרכז המטבח הכולל שיש ושטחי אחסון נוספים. האי מאפשר לנו מרחב נוסף לחיתוך ירקות, להכנה לבישול, לקבלת עזרה מהילדים בתהליך הבישול (מבלי לוותר על השטח הכה חשוב -  על השיש לצד הכיור) ומעניק למטבח כולו אווירה יוקרתית.

לסיכום טיפ אחרון, חשוב להתאים את תכולת המטבח, הארונות, השולחנות, הכסאות ומוצרי החשמל לגודל החלל. לפני שאתם ניגשים לאולמות התצוגה השונים שרטטו את הקירות השונים ומדדו אותם, על מנת שתוכלו לבחור במאפיינים המתאימים לגודל ולצורת החלל.

שימוש בחומרי גלם ידידותיים לסביבה

בעיצובים של מטבחים בימינו המודרניים, יש הדגשה על שימוש בחומרים טבעיים וידידותיים לסביבה. הציפייה היא שחומרים כמו שיש, קוורץ ועץ ממוחזר ישלטו בזירה בעתיד הקרוב, וייבחרו בשל המראה האסתטי שלהם ואיכותם לאורך זמן. 

חומרים אלו מועדפים למשטחי עבודה ולחיפויי קירות, ומציעים שילוב של אלגנטיות וקיימות. השימוש בהם לא רק משפר את החמימות החזותית של המטבח, אלא גם תואם שיקולים סביבתיים. נירוסטה מוברשת היא בחירה פופולארית בשל יכולתה להעניק מראה נקי ומודרני. זכוכית היא חומר נוסף שצובר פופולריות, במשטחי זכוכית מחוסמת, דלתות ארונות ואפילו תקרות, תורם לתחושה של פתיחות ומרחב. השימוש בזכוכית עוזר למטבחים להיראות גדולים ומוארים יותר, תוך טיפוח אווירה מעודנת ונקייה.

שאלות נפוצות על מטבחים מעוצבים

מה היתרונות והחסרונות של אי במטבח?

אי במטבח מוסיף יוקרה, נוחות ואפילו פונקציונליות. אי במטבח מספק שטח עבודה נוסף, שיכול להיות שימושי מאוד במיוחד במטבחים קטנים. ניתן להשתמש בו לבישול, אפייה, חיתוך ירקות או כל מטלה אחרת הדורשת שטח עבודה נוסף. הוא משמש שטח אחסון נוסף, שיכול לשמש לאחסון כלים, מוצרי מזון, מכשירי חשמל קטנים או כל דבר אחר שאתם רוצים להשאיר בהישג יד. 

חסרונות:

  • בנייה של אי במטבח מצריכה שטח מינימלי מסוים. אם המטבח שלכם קטן מדי, אי עלול להפוך אותו לעמוס ומלאכותי.
  • בנייה של אי במטבח היא יקרה יותר מאשר התקנת ארונות רגילים.  
מהו הציפוי מומלץ ביותר לדלתות מטבח?

 דוגמה נוספת, היא בחירה במטבח עמיד ומעוצב שמשלב את חומר הפולימר. חומר זה, הוא גמיש, על בסיס פלסטי שמודבק על ידי וואקום. הדוגמה השלישית, היא בחירה בחומר הנפוץ ביותר לחזית הארונות והוא הפורמייקה, העשוי 


הבחירה של ציפוי דלתות המטבח היא תוצאה ישירה של הקו העיצובי הכללי של המטבח.

למטבח מבריק ומודרני - ציפוי זכוכית היא האופצייה הטובה ביותר.

למטבח חזק ועמיד - ציפוי פולימרי זאת האופצייה הטובה ביותר. הדבקה ע"י וואקום.

הבחירה הנפותה והפופולארית ביותר היא  - פורמייקה שעשוי מנייר.


מהו הגורם המשפיע ביותר בבחירת המטבח שלך

הדבר החשוב ביותר בבחירת מטבח הוא התאמה לצרכים ולסגנון החיים שלכם. בחירת מטבח היא החלטה חשובה שתלווה אתכם במשך שנים רבות. חשוב לקחת את הזמן ולחשוב על הצרכים והרצונות שלכם לפני שאתם מקבלים החלטה.

מה זה בוצ'ר והאם משתלם לשלב אותו במטבח?

מאוד משתלם לשלב בוצ'ר במבטבח. מראה העץ משתלב נהדר במטבחים בכל סגנון. העץ הוא חומר טבעי וחמים, והוא תורם לאווירה נעימה ומזמינה במטבח. משטח בוצ'ר הוא משטח עבודה מודבק והוא בנוי ממקבץ של חלקיקי עצים קטנים.